Zavolajte nám +421 903 741 752

Pay per Click

PPC (Pay Per Click) je spôsob inzercie, pri ktorom inzerent platí za reklamu až v momente kedy na túto reklamu klikol potencionálny zákazník. PPC predstavuje najrýchlejší a najjednoduchší spôsob ako sa zviditeľniť v online prostredí.  

Nesprávne nastavená PPC kampaň môže viesť k plytvaniu s vašim reklamným rozpočtom bez požadovaného efektu. Správne nastavenie PPC kampane je veľmi dôležité pre dosiahnutie stanovených marketingových cieľov.  

Preto u vás najskôr vykonáme analýzu vašej cieľovej skupiny potencionálnych zákazníkov a zvolíme vhodné zameranie PPC kampane. Spoločne sledujeme vývoj kampane a ďalej optimalizujeme jej priebeh. 

PPC oblasť služieb zahŕňa:

  • Google reklama
  • Bannerová reklama
  • Kontextová reklama
  • Facebook reklamu
  • Video reklamu
  • Remarketing
  • Google reklamu
  • Banerovú reklamu
  • Kontextovú reklamu

Analýza stavu

Robiť PPC kampaň bez toho aby sme vedeli aké ciele chceme dosiahnúť by bolo plytvaním vaši peňazí. Preto najprv spoločne zhodnotíme doterajší stav, navrhneme ciele a prostriedky na ich dosiahnutie. 

Nastavenie kampane

Podstatný prvok rozhodujúci o účinnosti PPC kampane je jej nastavenie. Správne nastavenie kampane zabezpečí oslovenie relevantných cieľových skupín zákazníkov pri efektívnom vynaložení vášho marketingového rozpočtu. 

Riadenie kampane

V priebehu kampane môžeme kampaň upravovať alebo rozširovať. Ide najmä o optimalizáciu kľúčových slov, používaných reklám, cieľových stránok alebo iných prvkom zvyšujúcich efektivitu vašej kampane. 

Cookies nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Používaním stránky vyjadrujete súhlas s používaním a uchovávaním cookies.

Rozumiem